Ο πωλητής ιδανικών στιγμών

Μοναχός μου γυρνώ τις Κυριακές

σαν το σκυλί που ψάχνει να χορτάσει

Πουλώ πανάκριβες στιγμές, ιδανικές

ποιος θα, ποιος θα τις αγοράσει

Πουλώ πανάκριβες στιγμές κι εσύ μου λες

πως όλα τα ‘χω πια ξεχάσει

Οι νύχτες είναι, είναι Κυριακές

στην αγκαλιά τους πεθαίνω και σκοτώνω

Είναι κουρτίνες μαύρες υφαντές

που μοναχός μου ράβω και ξηλώνω

Μονάχος χτίζω φυλακές

μονάχος δραπετεύω

και ζω τις λίγες μου στιγμές τις Κυριακές

που πληρωμή γυρεύω

Πουλώ πανάκριβες στιγμές, ιδανικές

μα ποιος θα μου τις αγορασει?

 

Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις

Στίχοι : Άρης Δαβαράκης

 

«δεν αξίζει ν΄αποταμιεύει κανείς εδω κάτω, στην τράπεζα του ουρανού, εκεί ν΄αποταμιεύουμε»

3 Σχόλια to “Ο πωλητής ιδανικών στιγμών”

  1. Ευχαριστώ απο καρδιάς! Τι άλλο να πω; Αυτό ― ευχαριστώ!

  2. Εσείς, θα πείτε ευχαριστώ?

    Εγώ, τότε, τί πρέπει να πω κύριε Δαβαράκη σε σας? Τι πρέπει να πω για την πορνογραφία, που την ακούω σε κάθε μου ταξίδι στο Λεμονοδάσος?
    Τι πρέπει να πω και για όλα τα άλλα στιχάκια? Τι πρέπει να πω για το σημερινό σας ποστ? Για την παλιά σας εκπομπή στο Μελωδία και το τραγικό της φινάλε (μ’ αυτήν ξυπνούσα κάθε πρωί, όταν σταματήσατε άλλαξα σταθμό).

    Όχι κύριε Δαβαράκη. Εγώ ευχαριστώ.
    Κι απόψε το βράδυ στην πλατεία προσκόπων κάνουμε κι εμείς μνημόσυνα,που δεν γνωρίσαμε το Μάνο, βλεπετε), θα πιω ένα ποτήρι κρασί στην υγειά σας. Και θάναι σα να σας βλέπω στα μάτια όταν θα σας λέω το δικό μου ευχαριστώ.

  3. ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ Says:

    Καλησπέρα σας κύριε Άρη! καταπληκτικοί στίχοι! και με πάρα πολύ νόημα! όπως και πάντα έχουν νόημα αυτά που γράφετε! και αυτά που μας άφησε ο πολυαγαπημένος μας Μ.Χαντζιδάκις……..μπορεί να σας φανεί γελοίο αλλά για μένα……είστε σαν ένας ‘αντιπρώσοπος’ του Μ. Χατζιδάκι στη γή….είστε αυτός που μας ενώνει με εκείνον……κάτι σαν τον εμπιστό του….ας το πώ έτσι…..είστε ο κρίκος που ενώνει τον παράδεισο (όπου βρίσκεται εκείνος) γιατί σίγουρα θα είναι στον παράδεισο…..με τη γή…..μέσα από εσάς είναι σάνα ερχόμαστε σε επαφή με εκείνον….μας βοηθάτε να τον ‘γνωρίσουμε’ καλύτερα……να μάθουμε περισσότερα για εκείνον….και τη συμπεριφορά του το χαρακτήρα του, τον τρόπο σκέψης του τη πρωσοπικότητά του… και για όλα αυτά τα μικρά και μεγάλα που τον χαρακτηρίζουν…..και πιστέυω ότι αυτό είναί πάρα πολύ σημαντικό…..και για εσάς και για εμάς….γιατί έτσι διατηρείται ζωντανή πάντα η μνήμη αυτού του τόσο εξαίσιου και εξαιρετικού ανθρώπου και συνθέτη που ήταν ο Μ. Χατζιδάκις. Με αγάπη. Ηλιαχτίδα.

Σχολιάστε

